Jak postupovat při reklamaci, výměně zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy?
Těší nás, že jste si v našem e-shopu objednali zboží. Věříme, že s ním budete spokojeni. Pokud přeci jen nastane nějaký problém, níže uvádíme jak postupovat.
Reklamace – nefunkční, poškozené zboží nebo jiný problém s výrobkem:
V případě, že zjistíte jakýkoliv problém s právě doručeným zbožím nebo v průběhu 24 měsíční záruky, prosíme jako první nám napište zprávu na e-mail s popisem problému, co vám nefunguje a případně i pošlete fotografie poškození (pokud budou potřeba). Vaší zprávě se budeme přednostně věnovat a pokusíme se vám přes e-mail poradit a pomoci problém co nejdříve vyřešit k vaší spokojenosti. Pak bude třeba nefunkční výrobek poslat k nám na adresu.
Odstoupení od kupní smlouvy:
Pokud budete chtít zboží z jakéhokoliv důvodu vrátit, můžete ho v zákonné lhůtě do 14 dní bez udání důvodu vrátit zpět k nám na adresu. I když důvod uvádět nemusíte, budeme rádi, pokud nám napíšete, proč zboží vracíte, abychom měli zpětnou vazbu a mohli jsme pro příště zlepšit naše služby. Bude třeba původní nepoškozený výrobek pečlivě zabalit a poslat k nám, včetně veškerého příslušenství, obalů i ochranných fólií. Ideálně, když nám před odesláním zboží napíšete e-mail, abychom věděli, že máme zásilku od vás očekávat.
Výměna zboží:
Pokud vám konkrétní produkt nevyhovuje, je možné ho vyměnit za jiný ve standardní 14 denní zákonné lhůtě. Bude třeba původní nepoškozený výrobek pečlivě zabalit a poslat k nám, včetně veškerého příslušenství, obalů i ochranných fólií. Ohledně konkrétního postupu nás před odesláním zboží k nám na adresu kontaktujte na e-mailu pro upřesnění postupu a to ideálně i s výběrem nového kusu zboží, které požadujete.
V případě reklamace, výměny i odstoupení od smlouvy výrobek zabalte a pošlete k nám na adresu a k zásilce napište průvodní dopis, kde bude uvedeno jestli zboží reklamujete, vyměňujete nebo odstupujete od smlouvy. V případě, že zboží vracíte nebo vyměňujete, nezapomeňte uvést číslo vašeho účtu, kam budeme vracet peníze. Můžete také k zásilce přidat kopii faktury, kterou jsme vám zaslali na e-mail. Zboží pečlivě zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě k nám.
Standardně se snažíme všechny reklamace, výměny i vrácení zboží zbytečně neprotahovat a vyřešit je v řádu několika dní od obdržení zásilky a podkladů.
Adresa pro zasílání zboží k reklamaci, výměny nebo odstoupení od smlouvy:
Tomáš Lípa – JistyKup.cz
Za Humny 2648
250 01 Brandýs nad Labem
Česká republika
Kontakty:
- e-mail: info@JistyKup.cz (nonstop)
- telefon: (+420) 737 077 100 (po-pá: 8:00-17:00)